با حضور سفیر انجام شد؛

بررسی مشکلات و ارائه خدمات کنسولی به دانشجویان مقیمِ آیندهون هلند

سفیر کشورمان در لاهه به همراه جمعی از کارکنان سفارت برای رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات کنسولی به دانشجویان مقیم آیندهون هلند در این دانشگاه حضور یافت.

بررسی مشکلات و ارائه خدمات کنسولی به دانشجویان مقیم در آیندهون هلندبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند به همراه تعدادی از کارکنان سفارت برای رسیدگی به امور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه شهر «آیندهون» در جنوبی‌ترین نقطه هلند، امروز یکشنبه 27 آبان ماه در این دانشگاه حضور یافت و از نزدیک در جریان نقطه نظرات و مشکلات دانشجویان و ایرانیان مقیم در این منطقه قرار گرفت.

سفیر کشورمان در این دیدار  آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری‌های علمی دو کشور را تشریح کرد و گفت: حل مسائل و مشکلات شهروندان و دانشجویان ایرانی از اولویت‌های سفارت است.

در این برنامه که در سالن متافروم دانشگاه شهر آیندهون در ۱۴۰ کیلومتری لاهه برگزار شد، سفیر کشورمان در لاهه طی سخنانی آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری‌های علمی ایران و هلند و همچنین خدمات و تسهیلات قابل ارائه از سوی سفارت کشورمان برای هم‌وطنان دانشجو مقیم هلند را تشریح کرد.

جهانگیری در این دیدار تاکید کرد: سفارت در برنامه‌های فوق العاده خود با حضور در دانشگاه‌ها و مراکزی که ایرانیان ساکن هستند ضمن بررسی مسائل و مشکلات کنسولی آنها، خدمات مستقیم ارائه می‌کند.

وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به ایرانیان در خارج از کشور یکی از وظایف اولیه سفارتخانه‌ها و کنسول‌گری‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و این امر در هلند از اولویت‌های سفارت است.

در این برنامه که سه ساعت به طول انجامید علاوه بر گفت‌وگوی مستقیم سفیر و کارکنان سفارت با دانشجویان و بررسی مشکلات و نیاز‌های آنان از نزدیک، طی مدت سه ساعت انواع خدمات کنسولی اعم از امور مربوط به شناسنامه، گذرنامه، وکالت‌نامه، مشمولیت، مدارک دانشگاهی و ... به دانشجویان و ایرانیان مقیم آیندهون و شهر‌های اطراف، در محل ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار