امین طاهری:برای مدال طلا به رومانی رفتم/با دست خالی سوم جهان شدیم

دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان گفت:فقط برای کسب بهترین مدال که طلا باشد راهی رقابت های جهانی شدم اما قسمتم نبود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین طاهری با بیان این مطلب افزود:تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتم و تمام عزم را برای کسب مدال طلای امیدهای جهان جزم کرده بودم اما متأسفانه وقتی نخواهد بشود نمی شود.

دارنده مدال برنز بزرگسالان قهرمانی آسیا تصریح کرد:خیلی درست نیست من درباره سختی هایی که در این مدت هم کادر فنی و هم کشتی گیران علی الخصوص علیرضا رضایی به عنوان سرمربی کشیدند صحبت کنم اما واقعاَ مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشتیم.

وی افزود:در حالی تیم های دیگر با بهترین امکانات و تدارکات راهی رقابت های جهانی می شوند و عنوانی هم کسب نمی کنند اما خدا رو شکر ما با دست خالی سوم جهان شدیم،هر چند اگر بی مهری داوران نبود قهرمانی دور از دسترس نبود.

طاهری در خاتمه عنوان کرد:مدال ناقابل امیدهای جهان را به علیرضا رضایی که از بچگی مثل یک پدر برای من زحمت کشیده و خانواده ام تقدیم می کنم و امیدوارم کمی از زحمات این عزایزان را جبران کرده باشم.


بیشتر بخوانید:

طاهری با ضربه فنی به مدال برنز رسید/پایان کار شاگردان رضایی با یک مدال طلا و 4 مدال برنز

عنوان سومی ایران در کشتی آزاد زیر 23 سال جهان/صعود 5 پله ای شاگردان رضایی نسبت به سال گذشته


انتهای پیام/

صحبت های طاهری بعد از کسب مدال برنز رقابت های امید های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار