شیراز آماده برگزاری مسابقات جهانی رزم سواره

رییس هیات سوارکاری استان فارس ، از آمادگی کامل شیراز، برای برگزاری رقابت های جهانی رزم سواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شاپور طفیونی رییس هیات سوارکاری استان فارس از آمادگی کامل شیراز، برای برگزاری رقابت های جهانی رزم سواره خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های کمانگیری روی اسب، نیزه و شمشمیر و با حضور ناظران و رئیس فدراسیون جهانی از ساعت ۹ صبح روز یک آذر ماه آغاز خواهد شد و ۲۱ کشور در آن حضور می‌ یابند.

طفیونی افزود: بیشتر افراد ایرانی حاضر در این رقابت ها از استان فارس هستند و این دومین دوره از رقابت های جهانی رزم سواره است که در ایران برگزار می‌شود و دوره گذشته به میزبانی یزد برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴۲ ورزشکار خارجی و ۱۲ سوارکار ایرانی در مسابقات جهانی رزم سواره حاضر هستن افزود : از نکات قابل اهمیت این رقابت ها می توان به حضور هشت ورزشکار زن خارجی و یک بانوی سوارکار ایرانی اشاره کرد که استان فارسی است.

رئیس هیات سوارکاری استان فارس ادامه داد : مکان برگزاری رقابت های جهانی رزم سواره ، در ابتدای جاده پل فسا به سمت روستای دهنو است و مسیر اصلی مسابقه به میزان دویست متر ، مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته است.

طفیونی در پایان گفت : تا پایان آذرماه یک باشگاه بزرگ سوارکاری سه هکتاری در استان فارس به بهره برداری می رسد که به بهره برداری از این طرح ، زمینه‌ای مناسب برای میزبانی مسابقات جهانی در آینده نیز فراهم می شود.

دومین دوره مسابقات جهانی رزم سواره از یک آذر به مدت پنج روز برگزار خواهد شد و اختتامیه این رقابت ها پنجم آذرماه به میزبانی تخت جمشید برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

 

شیراز آماده برگزاری مسابقات جهانی رزم سواره

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.