سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران در برخی استان های کشور+ جدول

امروز برای استان های گلستان، خراسان شمالی و رضوی افزایش ابر، دربرخی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

بارش باران در برخی استان های کشور+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز برای استان های گلستان، خراسان شمالی و رضوی افزایش ابر، دربرخی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

از اوایل شب دوشنبه سامانه جدیدی از سمت جنوب و جنوب غرب وارد کشور شده و در روز سه شنبه دربرخی نقاط استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد جنوب اصفهان و بتدریج دربخش‌هایی از کرمان و هرمزگان و خراسان جنوبی سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی می‌شود.

روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی با شدت کمتر دربرخی نقاط استان های هرمزگان، کرمان، سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش باد شدید، مناطق مرکزی و شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج است و همچنین با ورود سامانه بارشی از جنوب به کشور از اوخر وقت روز دوشنبه وطی روز سه شنبه درمناطق غربی و مرکزی خلیج فارس افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است طی دو روز آینده روند افزایش آلاینده‌ها در برخی شهر‌های پرجمعیت و صنعتی کشور بویژه تهران، اصفهان و اراک پیش بینی می‌شود.

بارش باران در برخی استان های کشور+ جدول

بارش باران در برخی استان های کشور+ جدول

بارش باران در برخی استان های کشور+ جدول

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 28 آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار