یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در شهرکرد

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در شهرکردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان و با مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی، در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این جشنواره، آخرین دستاورد‌های دانشجویی و تولیدات علمی و اختراعات و فنآوری دانشجویان در زمینه‌های فیزیک، مکاترونیک و هوش مصنوعی، علوم باغبانی، علوم دامی و زبان و ادبیات فارسی به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انجمن‌های علمی دانشجویی و ارتباط مؤثر دانشگاه و صنعت در قالب ۲۲ غرفه در معرض دید قرار گرفته است.

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت تا پایان امروز دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ با هدف افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی، شناسایی دانشجویان دارای ایده و ممتاز، انعکاس تجربه‌های موفق و حمایت و تشویق دانشجویان به فعالیت‌های متناسب با اولویت‌های کشور در دانشگاه شهرکرد برپاست.

در پایان این جشنواره، از غرفه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز نفیسی تقدیر می‌گردد و در نهایت برگزیدگان به جشنواره ملی حرکت از ۴ تا ۷ آذر ۹۷ در دانشگاه اصفهان، اعزام خواهند شد.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/خ

 جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار