مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان گفت: سیمای مرکز کردستان برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب را در دستور کار دارد.

سیمای مرکز کردستان برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب را در دستور کار داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ابوالقاسم امان‌اللهی مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که با موضوع تبیین برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب در این شهر برگزار شد، با اشاره به رسالت و اهداف انقلاب اظهار داشت: ایدئولوژی نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از انقلاب است، یک دگرگونی ارزشی بنیادی و اعتقادی بوده که منشاء آن اسلام ناب محمدی و سبب شده که استکبار به زانو در بیاید.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) سال‌های سال مبارزه کرد و در این مسیر تنها خدا را در نظر می‌گرفت و از هیچ‌کس و هیچ قدرتی نمی‌ترسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان تصریح کرد: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، به بهانه‌های مختلف به‌دنبال براندازی نظام بوده، اما همواره با درایت رهبر معظم انقلاب از گذرگاه‌های حساس گذر کردیم و دشمنان نتوانسته‌اند به اهدف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی علی‌رغم همه مشکلات، توانسته در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند و در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کند.

امان‌اللهی با اشاره به ثمرات آشکار پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: صدا و سیما تا قبل از انقلاب تنها یک شبکه داشت، اما اکنون دارای ۳۳ شبکه استانی، رادیو ۲۴ ساعته و حوزه مجازی شده و در تمام عرصه‌ها شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری هستیم.

وی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی دارند نظام را با چالش مواجه کنند، اما بسیار سخیف‌تر از آن هستند که بتوانند به اهداف خود برسند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان افزود: علاوه بر پخش برنامه‌های روزانه در بخش‌های مختلف، در حوزه‌های صدا و سیما برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.