برگزاری مشروط مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در ایران/تاکید روسای هیأت های کشتی برای برگزاری مجمع فدراسیون

با برگزاری بیست و هشتمین سمینار روسای هیأت های کشتی سراسر کشور در مورد انجام برخی مسابقات تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه گزارشی از تقویم فنی فدراسیون در سه ماه آینده به همراه برآورد هزینه های مالی تفکیک شده (از جمله برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان، جام جهانی، جام تختی و مسابقات جهانی بانوان) ارائه، و با نظر اعضای حاضر در جلسه مقرر شد با توجه به شرایط مالی موجود رقابت های جام باشگاه های جهان صرفا در صورت جذب حمایت کنندگان مالی طبق تقویم فنی مصوب برگزار شود. همچنین در خصوص رقابت های جهانی کشتی کلاسیک بانوان مقرر شد برگزاری این مسابقات به زمان دیگری موکول شود.

همچنین در این جلسه با توجه به تأکید روسای هیأت های کشتی مقرر شد فدراسیون کشتی نسبت تهیه بیلان کامل کاری فدراسیون در مدت ریاست آقای رسول خادم اقدام کند. در این نشست گزارشی نیز در خصوص وضعیت کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده ی سنی بزرگسالان از سوی آقای حمید بنی تمیم ارائه شد.

در این جلسه با تأکید روسای هیأت کشتی استان های سراسر کشور که اکثریت اعضای مجموع را تشکیل می دهند، مقرر شد با توجه به مدت زمان کوتاه باقیمانده تا رقابت های المپیک 2020 توکیو، از وزیر ورزش و جوانان درخواست شود در اسرع وقت از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس آینده فدراسیون کشتی اقدام شود.


بیشتر بخوانید:

آخرین پیام!/رسول خادم از مردم و اهالی کشتی قدردانی کرد

نامه درخواست روسای هیأت های کشتی به وزیر ورزش برای انتخاب بنی تمیم+سند


انتهای پیام/

تصمیم روسای هیأت های کشتی سراسر کشور درباره برگزاری رقابت های لیگ جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار