ملارحمان:

اکتشاف معدنی، اولویت ایمیدرو در مسیر توسعه است

سرپرست جدید ایمیدرو گفت: ظرفیت‌های دانشگاهی و بخش خصوصی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خواهد بود.

اکتشاف معدنی، اولویت ایمیدرو در مسیر توسعه استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید ملارحمان سرپرست جدید ایمیدرو در حاشیه مراسم معارفه خود که با حضور جمعی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت‌های معدنی برگزار شد، گفت: اکتشاف معدنی از مهم‌ترین مقوله‌های بخش معدن کشور است.

ملارحمان افزود: اکتشافات باید خیلی سریع در دستور کار قرار بگیرد و در دستیابی به اهداف بخش معدن و صنایع معدنی از سرمایه‌های ایمیدرو، شرکت‌ها و به ویژه تشکل‌ها بهره خواهیم برد.

سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی افزود: موضوع پژوهش و بهرمندی از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی محور ما در برنامه ریزی‌های سازمانی خواهد بود و به طور حتم دستیابی به این مهم، بدون حذف بروکراسی ها محقق نخواهد شد.

ملارحمان با تأکید بر برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف مورد نظر در نقشه راه معدن و صنایع معدنی کشور اظهار کرد: در طول مسئولیت خود در ایمیدرو تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از سرمایه‌های انسانی، نقشه راه معدن و صنایع معدنی را محور برنامه‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار