درویش: حریف سایپا در لیگ قهرمانان آسیا، تیمی چند ملیتی است/ شاید در ورزشگاه آزادی از حریفان میزبانی کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم "مینروا پنجاب" نماینده هند است، اما با توجه به حضور بازیکنان خارجی زیاد در ترکیب آن باید این تیم را چند ملیتی دانست.

درویش: نام حریف سایپا نماینده هند است اما تیمی چند ملیتی است/ شاید در ورزشگاه آزادی از حریفان آسیایی میزبانی کنیمرضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تقابل سایپا ایران با "مینروا پنجاب"، نماینده هندوستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: نمایندگان باشگاه سایپا برای حضور در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و کلاس مربوط به این مسابقات امشب (دوشنبه) به مالزی می‌روند. هر چند از قبل مشخص شده تیم ما در نخستین مرحله پلی آف باید به مصاف نماینده هندوستان برود.

او افزود: قرار است علی دایی فیلم بازی‌های تیم مینروا را تهیه کند تا شناخت کاملی از این تیم داشته باشد، فوتبال هند در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده و بی شک قهرمان این کشور هم تیم خوبی است. تا جایی که من اطلاع دارم این تیم بازیکنان خارجی زیادی دارد. شاید نام این تیم هندی باشد، اما با توجه به حضور بازیکنان آفریقایی و آسیایی در مینروا باید آن را تیم چند ملیتی دانست.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد مشکلات میزبانی این تیم از حریفان آسیایی در ورزشگاه دستگردی گفت: برای این امر باید زمین ورزشگاه دستگردی مرمت و بازسازی شود، اما این موضوع دست ما نیست بلکه خود مسئولان ورزشگاه باید به فکر باشند تا این مشکل را برطرف کنند. اگر تا زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا کیفیت ورزشگاه دستگردی بهتر نشود و در کنار آن هم قانون اجازه دهد، مجبوریم در ورزشگاه آزادی به مصاف نماینده هند برویم. البته با توجه به بارش باران، کیفیت زمین آزادی هم در بازی ایران و ترینیداد مانند همیشه نبود.

درویش درباره بازی سایپا مقابل پدیده هم گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان با انگیزه و کادر فنی مجربی بهره می‌برد و همین امر سبب شده تا آن‌ها مقتدرانه صدرنشین لیگ شوند. نتایج پدیده تصادفی نبوده و بازی فوق العاده سختی پیش روی ماست، اما برای سر سامان دادن وضعیت مان در جدول باید با دست پر از این بازی بیرون بیایم. در مجموع می‌خواهیم با کسب سه امتیاز از ورزشگاه امام رضا (ع) به تهران باز گردیم.

او درباره برنامه‌های کادر فنی سایپا برای تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: علی دایی در مورد این مسئله تصمیم گیری می‌کند و هر زمان که فهرست بازیکنان مد نظر او را در اختیار بگیریم برای جذب بازیکنان اقدام می‌کنیم. اگر می‌خواهیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم، باید از هر لحاظ آماده باشیم. بی شک علی دایی برنامه‌های زیادی برای تقویت سایپا در نیم فصل دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار