مدرسه شهدای هسته‌ای به صورت هیات امنایی اداره شود

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر گفت:این مدرسه بر اساس توافقنامه منعقد شده باید به صورت هیات امنایی اداره شود.

مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر هیئت امنایی اداره شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر توجه به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در نقاط روستایی و کم‌برخوردار عنوان کرد: این طرح باید از مقطع ابتدایی عملیاتی شود تا دانش آموزان در مقطع متوسطه به اهداف مورد نظر در راه‌یابی به دانشگاه‌های معتبر دست یابند.

وی، با تاکید بر توجه به کیفیت آموزشی دانش آموزان افزود: توجه به کیفیت بخشی آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی در اولویت برنامه‌های شورای آموزش و پرورش استان بوشهر است.

استاندار بوشهر بیان کرد: موافق ایجاد مدارس وابسته به دستگاه‌های اجرایی و یا سازمان‌ها نیستم و دستگاه‌ها به جای مدرسه‌داری باید به آموزش و پرورش کمک و یاری کنند.

گراوند، آموزش و پرورش را متولی تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست و تاکید کرد: مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی به همت نیروگاه اتمی بوشهر ایجاد شده است.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل این مدرسه افزود: از خدمات نیروگاه اتمی بوشهر در ساخت مدرسه شهدای هسته‌ای قدردانی می‌شود، ولی این مدرسه پس از تکمیل  باید بر اساس توافقنامه منعقد شده به صورت هیات امنایی زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اداره شود.

استاندار بوشهر بر توجه به تجهیز مدارس استان بوشهربه سامانه‎های سرمازا و گرمازا تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید اولویت به مناطق دور افتاده و روستایی داده شود.

گراوند با گرامیداشت هفته پژوهش بر توجه به طرح‌های تحقیقاتی تاکید و عنوان کرد: امسال در هفته پژوهش برنامه‌های مهمی در استان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشن بهار مهربانی همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) در استان بوشهر به ویژه در مدارس خبر داد و بیان کرد: بهره‌گیری از مناسبت‌های دینی برای ترویج شادی، از اهداف مهم برگزاری جشن‌های بهار مهربانی در بوشهر است.

استاندار بوشهر  بر پیگیری تکمیل ساختمان‌های خانه ریاضی در شهر‌های مختلف استان هم تاکید کرد.

انتهای پیام/م

مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر باید براساس توافقنامه اداره شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.