مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:

فراخوان هزارو 860 نفر ودیعه گذار حج به سامانه حج و زیارت

مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمدازفراخوان هزارو 860 نفر ودیعه گذار حج به سامانه حج و زیارت خبرداد.

مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمددرگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛با بیان اینکه در کهگیلویه وبویراحمد هزارو 860 نفرودیعه گذارحج تمتع هستند گفت: دارندگان قبض های ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان سال ۱۳۸۶ به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند.

حسین نیک روش افزود: با هدف ساماندهی اولویتها، اطلاعات و ارتباطات، دارندگان قبضهایی که در یکی از شعب بانک ملی برای اعزام نام نویسی کرده اند، سازمان ضروری است متقاضیان به سامانه حج و زیارت به نشانی https://reserve.haj.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ودیعه گذاران می توانند در صورت دسترسی نداشتن به سامانه، به 8 دفترفعال زیارتی در نقاط مختلف استان مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

نیک روش هدف از این امر را تکمیل، اصلاح و به روز رسانی اطلاعات شخصی دارندگان قبض ودیعه گذاری حج عنوان کرد و گفت: با تکمیل اطلاعات و آمار، ساماندهی کلی اولویت های باقیمانده انجام می شود و به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف، به ترتیب اولویت از طریق اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش ازاین آزاد برها مشکلات زیادی را برای کشوروزائران عتبات عالیات ایجاد کردند، ادامه داد:مردم استان باید تنها ازدفاترمجاز،اقدام به زیارت و تشرف کنند.

انتهای پیام/د

متقاضیان به سامانه حج و زیارت به نشانی https://reserve.haj.ir مراجعه کنند

برچسب ها: حج وزیارت ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار