امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه سه جانبه سازمان حج و زیارت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت

تفاهمنامه سه جانبه سازمان حج و زیارت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت ظهر امروز امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه سازمان حج و زیارت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان حج و زیارتبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبری امضای تفاهمنامه سه جانبه سازمان حج و زیارت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور تسهیل سفر عتبات دانشجویان و فراهم کردن بستری برای سفر نسل جوان و دانشجویان به عتبات و عالیات است.

وی افزود: بانک ملت در قالب این تفاهم‌نامه به دانشجویانی که به صورت زمینی به عتبات عالیات سفر کنند دو میلیون تومان و به دانشجویانی که به صورت هوایی مشرف شوند، سه میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه، اعطا می‌کند.

محمدی تصریح کرد: در این ایام که هزینه‌های عتبات افزایش پیدا کرده است این تسهیلات کمک می‌کند به دانشجویانی که در سنین جوانی قصد سفر به عتبات را دارند و در این راستا بانک ملت به لحاظ مالی این بستر را فراهم کرده است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال انقلاب، دستاورده‌های زیادی داشته ایم و تا به امروز بیش از ۲۵۰۰ آموزش عالی در کشور وجود دارد و بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو در حال تحصیل هستند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه برای اعزام دانشجویان به عتبات قرعه کشی می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۹۱ هزار نفر برای عتبات دانشجویان ثبت نام کردند.

وی افزود: در سال ۹۶ با همکاری سازمان حج وزیارت، شمسا، بعثه مقام معظم رهبری و بانک ملت توانستیم بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو را به عتبات اعزام کنیم و ۱۴ هزار نفر با تسهیلات بانک ملت اعزام شدند.

حجت الاسلام فقیهی تصریح کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه و برنامه ریزی‌هایی که شده است بتوانیم تعداد بیشتری از زائران را اعزام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار