«عاشقانه در باران» و «نیایش» در تالار وحدت رونمایی می‌شوند

همزمان با برگزاری کنسرت «ره عشق» به هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نیایش» در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آلبوم «عاشقانه در باران» با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و موسیقی بردیا صدرنوری و آلبوم بی کلام «نیایش» با تک نوازی پیانو بردیا صدرنوری پنجشنبه اول آذر ماه همزمان با برگزاری کنسرت «ره عشق» به نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی ویولن علیرضا چراغچی در تالار وحدت، به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

آلبوم «عاشقانه در باران» اثر تازه‌ای از موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» است که مشتمل بر ۲۱ قطعه موسیقایی با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری است که در این اثر ناصر ایزدی به عنوان مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، حمیدرضا یاسوری صدا بردار، امید نیک بین (استودیو شهر صدا) میکس مسترینگ، مریم صدرنوری طراح جلد، مهرناز کرمی مشاور هنری، عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

«عاشقانه در باران»، «رنگین کمان عشق»، «تا بهاری دیگر»، «شاعرتر از همیشه»، «پنجره تنهایی»، «هفت سین»، «صدای فاصله ها»، «با این همه درد»، «سکوت و فریاد»، «باران که می‌بارد»، «آسمان شاعر شده است»، «وسعت خوشبختی»، «درآغوش باد»، «سفر‌های بی انجام»، «خنده‌های تو»، «آرامش دریا»، «در انتظار مهتاب»، «حدیث دلتنگی»، «هوای تازه»، «بغض هزار ساله» و «انتظار بی پایان» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.

آلبوم بی کلام «نیایش» نیز متشکل از ۹ قطعه بی کلام با نام‌های «بی کران»، «خواستن»، «ابهام»، «سرگشتگی»، «عشق»، «رویا»، «نیایش»، «بهشت»، «سماع» که بردیا صدرنوری به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو در این اثر حضور داشته است. ناصر ایزدی مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، مهرناز کرمی مشاوره هنری، امید نیک بین (استودیو شهر صدا) میکس مسترینگ، حسین حاجی بابایی عکاس هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان اعضای گروه اجرایی حضور دارند.

بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه اول آذر ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در قالب یک اجرای دو نوازی پیانو و ویولن با عنوان «ره عشق» برگزار خواهند کرد. در این کنسرت قطعاتی در دستگاه‌های ماهور، اصفهان و چهارگاه با اجرای آثاری از آهنگسازان صاحب نام موسیقی کشورمان از جمله پرویز یاحقی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملک، انوشیروان روحانی و تعدادی دیگر به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار