موقوفه که در فصل سرما به داد خانواده‌های کم برخوردار می‌رسد

موقوفه عبدالعظیمی به خانوارهایی که توان پرداخت هزینه گاز مصرفی خود را ندارند، کمک می کند.

موقوفه  که در فصل سرما به داد خانواده های کم برخوردار می رسدحجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اوقاف شهرستان ری در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،از ثبت موقوفه ای جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: به تازگی ۳ دانگ از یک باب مغازه در خیابان شهید رجایی این شهرستان از سوی خانم کرمی وقف شد. این موقوفه که ششمین وقف در سال ۹۷ است با نیت خیرات و مبرات جهت سلامتی امام عصر (عج) به ثبت رسید.در طول سال جاری این ششمین وقف است که به ثبت می رسد.

رئیس اوقاف شهرستان ری در ادامه افزود: بیش از نیمی از موقوفه های شهرستان ری جهت امور فرهنگی و مساجد نیت شده اند. در حال حاضر موقوفه ای در شهرستان ری داریم با عنوان موقوفه عبدالعظیمی که با نیت خرید خاک ذغال در زمستان جهت مصرف سوخت نیازمندان وقف شده بود. با به روز کردن این موقوفه و همکاری اداره گاز شهرستان ری به خانوارهایی که توان پرداخت هزینه گاز مصرفی خود را ندارند از محل این موقوفه کمک می شود. همچنین چون نیت موقوفه عبدالعظیمی حل مشکل تامین سیستم گرمایشی در زمستان است، ده‌ها بخاری تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

حجت الاسلام صادقی در پایان با اشاره به نیاز روز این شهرستان اظهار داشت: وقف با نیت کمک هزینه درمان و اشتغال جوانان همچنین کمک به ازدواج جوانان از نیازهای روز شهرستان ری به شمار می رود سعی مان بر این است تا در مشاوره ها واقفان را با این نیات آشنا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار