برگزاری نشست مشترک امامان جمعه سراسر خوزستان در آبادان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، وحدت و انسجام را کلید حل همه مشکلات عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در نشست مشترک امامان جمعه سراسر استان در آبادان گفت: اگر چه نظام با مشکلات اقتصادی و یا نظیر آن دست و پنجه نرم می کند اما با عنایت پروردگار متعال و وحدت همه جانبه در دستگاهها و نهادهای خدمت رسان همه فراز و نشیبها را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی به مشکلات پیش روی مسئولان در خوزستان اشاره کرد و افزود: هنگام بروز مشکل شوری آب در آبادان و خرمشهر همه مسئولان به این نتیجه رسیدند که برای رفع این چالش، وحدت رویه و برگزاری نشست های تخصصی در سطح ملی و اختصاص اعتبار مالی ویژه الزامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: به یاری پروردگار هم اکنون وضعیت بهتر از قبل شده اما پیگیریها برای بهبود نهایی وضعیت آب باید همچنان ادامه یابد.

آیت الله موسوی جزایری در این همایش افزود: مسئولان استانی و کشوری برای برطرف شدن همه مشکلات در شهر و روستاهای خوزستان از جمله از بین رفتن نخلها به سبب خشکسالی و کمبود امکانات و زیرساخت های رفاهی تنها به سخنرانی در جمع مردم اکتفا نکنند و با عزمی جزم کارگروه های تخصصی را در هیات دولت، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی تشکیل دهند.

انتهای پیام/ د

  وحدت کلید حل مشکلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.