عکس یادگاری حاج‌صفی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران/ مجید حسینی مصدوم شد

در دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ونزوئلا حواشی زیادی وجود داشت که مصدومیت مجید حسینی مهم‌ترین آن بود.

مجید حسینی مصدوم شد/ عکس یادگاری حاج صفی با کی روشبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی آبان ماه ۱۳۹۷ در دوحه قطر به مصاف تیم ونزوئلا رفت و در پایان نیمه نخست به تساوی یک - یک رسید. مارچیس، مهاجم ۲۵ ساله باشگاه اودینزه ابتدا برای ونزوئلا گلزنی کرد و سپس علی قلی زاده گل تساوی را به ثمر رساند.

ونزوئلا با هدایت رفائل دودامل در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رده ۲۹ قرار دارد و از سویی دیگر، تیم ملی کشورمان با هدایت کی روش پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل ازبکستان، بولیوی و ترینیداد و توباگو به پیروزی رسید و در صدد است تا چهارمین پیروزی خود را در بازی‌های دوستانه کسب کند.

در دیدار ایران و ونزوئلا حواشی زیادی وجود داشت. ابتدا محمد حسین کنعانی زادگان جایگزین مجید حسینی مصدوم شد. نکته جالب درباره ترکیب تیم ملی فوتبال ایران این است که تنها یک بازیکن لیگ برتری در آن حضور دارد و ۱۰ بازیکن دیگر لژیونر هستند و هیچ بازیکنی از استقلال و پرسپولیس در ترکیب حضور ندارند.

عکس یادگاری حاج‌صفی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران/ مجید حسینی مصدوم شد

همچنین پیش از آغاز این دیدار، پیراهن شماره ۱۰۰ تیم ملی ایران از سوی مسعود شجاعی به احسان حاج صفی به مناسبت رسیدن او به ۱۰۰ بازی ملی اهدا شد و بازیکنان و کادرفنی نیز با او عکس یادگاری گرفتند.

مجتبی جباری، بازیکن سابق استقلال و الاهلی در ورزشگاه حاضر است و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند و همچنین میلان ماچالا، سرمربی الاهلی قطر هم در ورزشگاه الاهلی حاضر است.

علی قلی زاده، هافبک تیم شارلوا هم رکورد جالبی به ثبت رساند و سومین گل ملی خود را در ششمین بازی به ثمر رساند.

گفتنی است، کارلوس کی روش همراه با ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود و همراه با بازیکنان و کادرفنی تلاش می‌کنند تا پس از ۴۲ سال به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسند. یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) در مسابقات آسیایی با یمن، ویتنام و عراق همگروه هستند.


بیشتر بخوانید:تمرینات اختصاصی دو ملی پوش / شوخی بازیکنان با نامزد بهترین بازیکن سال آسیا

بیرانوند نامزد بازیکن سال فوتبال آسیا شد+ عکس

کی‌روش: در جام جهانی برای حفظ اعتبارمان بازی کردیم/ در جام ملت‌های آسیا آمده ایم تا قهرمان شویم

بیانیه کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال درباره حواشی اخیر تیم ملی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار