طی احکامی از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

۲ عضو جدید هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز به کار کردند

وزیر آموزش و پرورش طی احکام جداگانه‌ای، مهران اعتمادی و میثم کریمی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب کرد.

دو عضو جدید هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز به کار کردندبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هاشم رکن تهران، رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه معارفه اعضای جدید هیئت مدیره در روز دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ آغاز فعالیت ایشان را به طور رسمی اعلام کرد.

طبق ماده ۱۵ اساسنامه موسسه، اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان مرکب از پنج یا هفت نفر عضو هستند که برای مدت 2 سال از سوی هیئت امنا منصوب شده و انتخاب مجدد آن‌ها بلامانع است.

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش پیش از این، درباره ترمیم هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان با رویکرد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای تقویت موسسه، اعلام کرده بود که ترکیب اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان به هفت نفر می‌رسد که این افراد توسط هیئت امنا مشخص شده‌اند.

پیش از این پنج نفر در هیئت مدیره این موسسه فعالیت می‌کردند که شامل آقایان محمدهاشم رکن تهران به عنوان رییس هیئت مدیره، مهدی نیکدل به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، عیسی شهسوار خجسته نایب رییس هیئت مدیره و رحیم اسماعیل دانا و محمدصادق عزیزی به عنوان اعضای هیئت مدیره هستند.

اعضای جدید هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان از چهره‌های صاحب نام حوزه اقتصادی کشور بوده و سابقه فعالیت در چندین شرکت و بنگاه اقتصادی را در سوابق کاری خود دارند.

مهران اعتمادی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع بوده و پیش از این مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت آزادراه تهران شمال وابسته به بنیاد مستضعفان بوده است. وی سابقه فعالیت به عنوان شهردار شیراز و شهردار منطقه ۱۱ تهران را دارد او همچنین مدیریت چند پروژه مهم در حوزه راه، ساختمان و حوزه شهری را در کارنامه خود دارد.

میثم کریمی دانشجوی دکتری مدیریت مالی  است او با دارا بودن ۱۷ سال تجربه کاری و فعالیت در بازار سرمایه کشور، سمت‌های اجرایی در چندین شرکت را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

انتهای پیام/

آغاز به کار اعضای جدید صندوق ذخیره فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار