کشف انبار دپوی کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف 2 محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد 25 کیسه بزرگ حاوی پوشک بچه خارجی و 135 هزار نخ سیگار و یک کارتن تنباکوی خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق نگهداری می شدند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، ارزش محموله های مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه 2 نفر که مالک این کالاها بودند شناسایی و به جرم نگهداری کالای قاچاق همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سلیمیان در پایان با بیان اینکه متصدیان انبارهایی که از آنها کالای قاچاق کشف شود نیز بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند اظهار داشت: طرح نظارت بر انبارها و باربری ها به صورت مداوم از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

 

انتهای پیام/م

 

کشف کالای قاچاق در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.