معاون فرهنگی و پژوهشی و فناوری سازمان پیام نور کشور؛

آزمایشگاه کشت سلول‌های سرطانی در یزد افتتاح شد

آزمایشگاه کشت سلول‌های سرطانی با حضور کریمی معاون فرهنگی و پژوهشی و فناوری سازمان پیام نور کشور و عابسی رئیس دانشگاه پیام نور در مرکز پژوهشکده نانو ساختار استان یزد افتتاح شد.

محمد علی کریمی معاون فرهنگی و پژوهشی و فناوری سازمان پیام نور کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با اشاره به افتتاح  آزمایشگاه کشت سلول های سرطانی درمرکز پژوهشکده نانو ساختار استان یزد گفت : افتتاح  این مجموعه در بخش‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی برای پژوهشکده ها بارویکرد‌های نو کاربرد و افق روشنی را دربخش کشت سلول‌های سرطانی نوید می دهد.

کریمی افزود: خوشبختانه با وجود امکاناتی که در این مجموعه در حوزه نانو قرار دارد این امکان را فراهم کرده تا این مجموعه آزمایشکاهی شکل بگیرد .

وی گفت: اتفاقاتی که این چند سال در این پژوهشکده رخ داده و هدایت پایان نامه‌های هدفمند با این رویکرد نوید تحقق هدف عالی دانشگاه و بهره مندی حداکثری از امکانات دانشگاه است.

معاون فرهنگی و پژوهشی و فناوری سازمان پیام نور کشور گفت: هدف از ایجاد این آزمایشگاه، فراهم سازی زیرساخت‌های مطالعات سرطان در محیط آزمایشگاهی است.

این آزمایشگاه آماده استفاده از دروس عملی، آزمایشگاه کشت سلولی، طرح‌های تحقیقاتی وکارگاه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/ی

آزمایشگاه کشت سلول های سرطانی در استان یزد افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار