برگزاری نشست کمیته هوشمندسازی اداری با هدف ارتقاء و بررسی مشکلات و موانع موجود حوزه فناوری

نشست کمیته هوشمندسازی اداری با هدف ارتقاء و بررسی مشکلات و موانع موجود حوزه فناوری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان، توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی را باعث تسهیل امور و چالاکی سیستم آموزش و پرورش دانست .

وی گفت: با توجه به خدمات و فرایند‌های اداری، آموزشی باید زیر ساخت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی فراهم گردد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان استفاده از فناوری‌های ارتباطی نوین را حامل سبکبالی سیستم و کاهش هزینه‌های آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد.: در راستای تسهیل و دسترسی مردم به خدمات در بخش آموزش و پرورش لازم است بستر ارتباطی ارائه خدمات الکترونیکی فراهم گردد.

جهانگیر صفری معاون توسعه و پشتیبانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه تحت تصدی خود در این خصوص، از آمادگی معاونت پشتیبانی جهت حمایت مالی در خصوص اجرای اتوماسیون اداری تحت وب و دیگر خدمات رسانی‌های الکترونیکی خبر داد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان، ضمن معرفی مزایای توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و ارائه خدمات، برنامه‌های اداره فناوری اطلاعات را در مورد توسعه دولت الکترونیک تشریح کرد .

وی ارتقاء زیر ساخت ارائه خدمات الکترونیکی را به عنوان اولین اقدام در توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی ادری معرفی نمود و یکی از برنامه‌های اداره کل استان را افزایش پهنای باند ارتباطی با مناطق تابعه دانست و اجرای اتوماسیون اداری تحت وب را نیز یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل استان معرفی نمود که با توجه به ارسال یکطرفه نامه‌ها به مدارس و عدم اتصال اتوماسیون اداری به مدارس، استفاده از اتوماسین اداری تحت وب را باعث صرفه جویی درهزینه‌ها دانست.

خدایاری رییس اداره فناوری از اجرای سامانه احراز هویت بر خط، اصلاح فرایند‌های ارائه خدمت، استاندارد سازی مرکز داده (DATA CENTER) اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش کارشناسان و مدیران حوزه فناوری ادارات و امنیت اطلاعات از جمله اقدامات توسعه سخت افزاری در ادارات و مدارس خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی باعث تسهیل امور و چالاکی سیستم آموزش و پرورش است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار