دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد خبر داد؛

آغاز اختتامیه سیزدهمین جشنواره رضوی در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز اختتامیه سیزدهمین جشنواره رضوی در یزد خبر داد و گفت: برگزیدگان بخش اصلی و بخش جنبی فیلم مستند و داستانی معرفی و از آنان تجلیل خواهند شد.

آغاز اختتامیه سیزدهمین جشنواره رضوی در یزدمجید جوادیان زاده،دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: برگزیدگان بخش اصلی و بخش جنبی فیلم مستند و داستانی معرفی و از آنان تجلیل خواهندشد.

جوادیان زاده،افزود: سخنرانی مسئولان، پخش نماهنگ از روند اجرایی جشنواره، موسیقی و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مستند و داستانی از بخش‌های برنامه  اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم رضوی است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی هم اکنون با حضور جمعی از مسئولان کشوری، داوران جشنواره، هنرمندان و هنردوستان در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد در حال برگزاری است.

 آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره رضوی از رسانه ملی به طور زنده در حال پخش است.

ویژه برنامه اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم رضوی را محمد زمانی کارگردانی و عباس گلرسان اجرا می‌کند.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد گفت: از بین ۳۱۴ اثر ارسالی به بخش داستانی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، ۴۵ اثر به بخش داوری راه میابند.

انتهای پیام/ی

اختتامیه سیزدهمین جشنواره رضوی در یزد آغاز شد

برچسب ها: جشنواره ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار