شادی و نشاط در جامعه را یکی از نیاز‌های مردم

استاندار کرمانشاه، شادی و نشاط در جامعه را یکی از نیاز‌های مردم دانست و از دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خواست زمینه‌های نشاط را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد «جشن‌های مهربانی» استان کرمانشاه در استانداری با اشاره به حضور فعال مردم در همه مناسبت‌های دینی و ملی، گفت : باید قدردان حضور پرشور مردم در این مناسبت‌ها باشیم و زمینه‌های نشاط اجتماعی آنان را در طول سال فراهم کنیم.

وی گفت: هر زمان که ما بخواهیم مردم در تمام صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و باید ما هم برای شادی و نشاط آنان برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به تدوین تقویم فرهنگی استان کرمانشاه از دستگاه‌های متولی خواست براساس این تقویم در طول سال برنامه‌های متنوعی برای افزایش روحیه امیدواری مردم برگزار کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به شوک زلزله سال گذشته استان، گفت: نیاز مبرم به برنامه‌های شاد برای بازیابی روحیه مردم در مناطق زلزله زده داریم.

وی از صدا و سیما به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم در زمینه ایجاد شادی و نشاط در میان مردم نام برد و از مسئولان این سازمان خواست برنامه‌های شاد پخش کند.

بازوند مردم را جزو سرمایه‌های اصلی نظام و کشور دانست و افزود: باید این سرمایه‌ها را تقویت و روحیه آنان را شاد کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

نیاز مبرم به برنامه‌های شاد برای بازیابی روحیه مردم در مناطق زلزله زده

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار