در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از وضعیت برگزاری آزمون دوازدهمی‌ها/ امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم منتفی است

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت برگزاری امتحانات نهایی از منتفی شدن امتحان نهایی در پایه دهم و یازدهم خبر داد.

آخرین جزئیات از وضعیت برگزاری دوازدهمی‌ها/ امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم منتفی استعبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم اظهار کرد: شورای عالی سازمان آموزش و پرورش برنامه امتحانی را اعلام کرد که همین برنامه‌ را مبنای برنامه‌ریزی امتحانات دی ماه قرار دادیم و بر این اساس برنامه امتحانی اعلام شد.

وی ادامه داد: برای امتحانات خرداد ماه هم همین دروس را به عنوان دروس امتحان نهایی در نظر می‌گیریم و دانش‌آموزان بر همین مبنا می‌توانند برنامه‌ریزی کنند.

تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش  را مبنای عمل قرار دادیم

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه آیا این برنامه امتحانی بدون امضای رئیس جمهوری اعتبار دارد یا خیر گفت: امضای رئیس جمهور به معنای ابلاغ این برنامه است اما به دلیل آن که زمان کافی نداشتیم با شورای عالی آموزش و پرورش رایزنی کردیم و برنامه اعلام شده از سوی این شورا را مبنای عمل قرار دادیم.

عمادی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم گفت: برای امسال برای این پایه‌های تحصیلی امتحان نهایی برگزار نمی‌شود.

وی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی برای سال آینده بیان کرد: برای سال آینده هنوز  تصمیمی نگرفتیم و باید بررسی ‌های لازم را انجام دهیم اما فعلا نمی‌توانیم نظری درباره برگزاری امتحانات در خردد 98 را اعلام کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوین
۰۱:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشین می گویم یه سوال داشتم آیا دهمی ها و یازدهم ها هم امتحان حضوری می دهن یا غیر حضوری توروخدا به این سوالم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۰:۰۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخ جون بریم تفریح نگاه کنین اگه مابخوایم یک سال دیگه دهموبخونیم حداقل یک سال ازسربازیمون کم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا وکیلی راسته که یازدههم ها امتحان خرداد نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
لللل
۲۱:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
ایا کنکور رو برای نظام جدید بر داشتند؟
کسی چرا به سوالا جواب نمی ده؟
Iran (Islamic Republic of)
للل
۲۰:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
برای دهمی ها ویازدهمی هاچی امتحان نهایی دارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
آمنه
۲۲:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
من پایه بزرگسال هستم و نظام جدید هستم ... امسال واقعا دشوارشده امتحانا پایه دوازهم و همه کتابا هم دی ماه و خراد نهایی . منکه نا امید هستم کاشکی اینقدر سختش نمیکردین واسمون. خیلی سخته. خدا سر شاهده ادامه تحصیل با این قانون که گذاشتن سخت کردن
United States of America
محمد
۱۹:۱۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
ینی چی الان؟؟
امتحانات دی ماه نهایی اعلام شده الان؟
چرا از اون سال مشخص نکردید؟؟
الان ما چیکار کنیم..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
« شورای عالی سازمان آموزش و پرورش برنامه امتحانی را اعلام کرد که همین برنامه‌ را مبنای برنامه‌ریزی امتحانات دی ماه قرار دادیم و بر این اساس برنامه امتحانی اعلام شد.»
کدام برنامه ؟ لطفا برنامه را مشخص فرمائید
آخرین اخبار