سردار سپهر:

کلید طلایی عبور از تحریم‌های دشمن استکباری بسیج است/بسیج در محرومیت‌زدایی جز ارکان اصلی نظام است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران نقش بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب تعیین کننده و حیاتی خواند.


نقش بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب تعیین کننده و حیاتی استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران نقش بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب تعیین کننده و حیاتی خواند و گفت: حضور هشت سال در دفاع مقدس و دفاع از تمامیت کشور ایران یکی از پرافتخار ترین الطاف الهی بوده است که خداوند به وسیله بسیجیان آن را به ملت ایران عنایت کرده است.

وی ادامه داد: ما هیچ گاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم و بارها در آبهای نیلگون خلیج فارس نیروهایی را از جمله افسران و سربازان آموزش دیده آمریکایی را دستگیر کرده و اندیشه ما به اسارت درآوردن دشمن است.

سردار سپهر تصریح کرد: ما هیچ دوستی با دشمنان نداریم و به آنهایی که مخفیانه و علنی با دشمن در ارتباط هستند، اعلام می‌کنیم که ایمانتان در حال فاسد شدن است.

وی ادامه داد: بسیج آماده کمک به دولت و همه قوا بامدیریت جهادی در برطرف کردن موانع کشور است و برای دفاع از انقلاب در همه عرصه‌ها آمادگی فعالیت دارد که امیدواریم با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و کمک دولت بسیج بتواند به وظیفه انقلابی خود عمل کند.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام از الطاف جلیله خداوند است که امام این شجره طیبه را نعمت بزرگی برای اسلام، انقلاب و ایران می‌دانست رهبر معظم انقلاب بسیج را این گونه می‌فرمودند که بسیج یعنی بهترین و با نشاط‌ترین نیرو‌های عظیم ملت در عرصه‌هایی که برای منافع ملی کشورشان به آن‌ها نیاز دارد بااخلاق‌ترین، باشرف‌ترین انسان‌ها این خصوصیت را دارند.

سردار سپهر تصریح کرد: نام بسیج در تاریخ خونبار انقلاب اسلامی ما با جهاد، شهادت، از خود گذشتگی، با سخت‌کوشی و تلاش پر نیرو در عرصه‌های مختلف همواره همراه بوده امروز ده‌ها هزار گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا، امام علی و امام حسین در سراسر کشور اسلامی ایران بزرگترین قدرت دفاعی و امنیتی و ایجاد مقبولیت مردمی برای نظام است بسیج ده‌ها میلیونی اقوام، اساتید دانشگاه، روحانی، دانشجویان، دانش‌آموزان، اصناف و همه قشر‌ها و لایه‌های اجتماعی کشور بزرگترین منبع تولید اقتدار و کارآمدی و مرکز دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اساتید، متخصصین، دانش‌آموزان و دانشجویان ما، پزشکان و مهندسان و همه عناصر فرهیخته بسیجی برای اطاعت از فرمان رهبری در نظام اسلامی آماده هستند و به فضل خدا و با حمایت‌های همه قوا خصوصا دولت محترم امروز بسیج در امر سازندگی در امر خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی جز ارکان اصلی نظام است و دشمن را ناامید ساخته است و به امید خداوند بسیج کلید طلایی عبور از تحریم‌ها، تهدید‌ها و سختی‌هایی است که دشمن استکباری برای ما در برابر انقلاب ایجاد کرده است.

سردار سپهر در پایان تصریح کرد: ما بسیجیان با روحیه اخلاص، توکل، ایثارگری، صبر و استقامت و ولایتمداری با امامین انقلاب پیمان بسته‌ایم که تا انجام رسالت تکالیف الهی خود از پای ننشینیم ما بسیجیان به وعده‌ها و نصرت‌های الهی ایمان داریم و حتما پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار