بزرگترین نقطه قوت کی روش از زبان مهاجم سابق تیم ملی کلمبیا

یکی از برترین گلزنان کلمبیا که مدتی را زیر نظر کی روش بازی کرده است، بزرگترین نقطه قوت این سرمربی پرتغالی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،از کارلوس کی روش همچنان به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر فدراسیون فوتبال کلمبیا برای هدایت تیم ملی این کشور نام برده می‌شودبه همین جهت روبن داریو هرناندز یکی از مهاجمان سابق تیم ملی کلمبیا که مدتی در مترواستارز نیویورک زیر نظر کی روش کار کرده در گفتگو با «مارکا کارلو» به تبیین نحوه کار این مربی پرتغالی پرداخت و روابط فردی او با بازیکنان را بزرگترین نقطه قوت کارلوس دانست.

روش کار او در مقایسه با سایر نامزد‌ها باعث شده این مربی پرتغالی به گزینه اصلی کلمبیا تبدیل شود.کی روش سومین مربی اروپایی کلمبیا خواهد بود. با این حال، این مربی در زندگی حرفه‌ای اش به عنوان مربی، تنها با دو بازیکن کلمبیایی در مترواستارز کلمبیا کار کرده است.

این مربی پرتغالی در اواسط دهه ۹۰ میلادی مترواستارز بود و با دو گلزن برتر تاریخ فوتبال کلمبیایی روبرو شد. آن‌ها عبارت بودند از: آنتونی د. آویلا و روبن داریو هرناندز، هرناندز متولد ارمنستان است که سال ۱۹۹۰ در جام جهانی ایتالیا بازی کرد و پیراهن ۱۱ باشگاه را بر تن کرده است. این مهاجم با «مارکا کلارو» درباره روش‌های کار کی روش صحبت کرد.


هرناندز گفت: "او یک مربی بسیار کوشا، شجاع و با دانش است، او زمانی مربی من شد که منچستر یونایتد را ترک کرد. از کی روش چیز‌های خیلی زیاد آموختم. این مهاجم که در مترواستارز زیر نظر کی روش ۱۰ بازی انجام داده، اما نتوانست گلی به ثمر برساند افزود: "بزرگترین قدرت او در روابط فردی است که او با بازیکنان داشته است، او ابتدا طرف مقابل خود را یک انسان می‌بیند و سپس یک بازیکن، این اساس کار او است. "

بازیکن سابق که خود را مربیگری آماده می‌کند، به بحث در مورد مربی آینده تیم ملی کلمبیا این طور پایان داد: "من همیشه ترجیح می‌دهم که او مربی تیم ملی باشد. مربیان بسیار آموزش دیده، با تجربه و سطح بالا وجود دارند. آن‌ها هر زمان که بخواهند برای حضور در تیم ملی از حمایت همه جانبه برخوردارند. "


بیشتر بخوانید:

کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکرد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

نگاهی به عملکرد هشت ساله کی روش در تیم ملی ایران/ مرد پرتغالی پایین‌تر از برانکو و علی دایی



انتهای پیام/


دفاع مهاجم سابق کلمبیا از کی روش برای هدایت تیم ملی این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا الهیاری
۱۹:۱۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
سلام. من دشمن کسی هستم نه از کسی میخام طرفداری کنم ولی برخی حقایق باید روشن بشه.. دلیل چهار باخت متوالی تیم پیکان تهران نفرین بازیکنان تیم امید این تیم هست و نفرین خانواده های این بازیکنانی که امسال مظلوم واقع شدن... کمک دوم مجید جلالی شخصی بنام رضا مرتضی زاده هستش که سرمربی تیم امید پیکان تهران هم هست. ایشون سه ساله سرمربی امید پیکان شده و همزمان دستیار جلالی در بزرگسالان هم هست.. مرتضی زاده با سیاست اینکه به بازیکنان جوان بازی خواهد رسید بهترین بازیکنان امید را از اقصی نقاط مختلف کشور جذب تیم پیکان میکنه و پیکان هم سه ساله متوالی مثل اب خوردن قهرمان میشه چون بهترین های ایران رو در احتیار میگیره.
آخرین اخبار