کارشناس حوزه و دانشگاه در همایش پیاده روی خانوادگی هفته بسیج گفت: از آرمان‌های امام خمینی (ره) حاکمیت مستضعفین و بندگان شایسته خدا درروی زمین بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام حبیبی کارشناس حوزه و دانشگاه  گفت: از ویژگی‌های امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان در سرتاسر جهان بود وحکومت را وسیله‌ای برای تحقق عدالت می‌دانست و معتقد بود تحقق عدالت بدون سرکوب کردن مستکبران و چپاولگران میسّر نخواهد بود.

وی ضمن تبریک و اشاره به تقارن هفته بسیج با هفته وحدت افزود: امروز وظیفه ما است تا از این آرمان به خوبی مواظبت کنیم و تقارن هفته بسیج و وحدت برای نشر تفکر بسیجی در بستر وحدت و حمایت از مستضعفین بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) است چرا که معتقدیم روحیه بسیجی و انقلابی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی موثر و مهم است.

همچنین این کارشناس حوزه و دانشگاه در همایش پیاده روی خانوادگی به اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام اشاره نمود و برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی را در گسترش ورزش و تامین سلامتی بسیار موثر ذکر نمود.

حبیبی گفت: ورزش در سلامتی، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری‌های جسمی و روانی نقش بسزایی دارد.

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مردمان بافران نایین از حسینیه بافران شروع و پس از حرکت به سمت یخچال سنتی این شهر تا گلزار شهدای بافران ادامه داشت که تجدید با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا از برنامه‌های این همایش بود.

این همایش باهمکاری پایگاه‌های بسیج حضرت فاطمه (س) و امام سجاد (ع)، کانون فرهنگی آل یاسین شهر بافران وحوزه شهیدمطهری و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان نایین برگزار شد.

در این مراسم طی قرعه کشی از ۱۶ نفر با اهدای جوایز تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/ی

 

همایش پیاده روی خانوادگی در نایین

برچسب ها: خانواده ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.