لیبرمن: اسراییل در وضعیت بدی با حماس گرفتار شده است

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت تل‌آویو در وضعیت بدی با حماس گرفتار شده است. ما باید مانع از انتقال پول و سوخت به داخل نوار غزه شویم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، آویگدور لیبرمن -- وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی -- با بیان اینکه تل‌آویو در وضعیت بدی با حماس گرفتار شده، خواستار توقف انتقال پول و سوخت به داخل نوار غزه شد.

بر این اساس، لیبرمن مدعی شد وضعیتی که اکنون تل‌آویو، خود را با حماس درگیر کرده، بد و نامعقول است. لیبرمن طی بازدیدی از شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» واقع در مناطق مرزی نوار غزه، گفت: «روز گذشته، بعد از دستگیری گروهی از تروریست‌های حماس در کرانه باختری، متوجه شدیم که خود را در چه وضعیت نامعقول و بدی گرفتار کرده‌ایم».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی تاکید کرد تحت چنین شرایطی اجازه دادن به قطر برای انتقال پول و سوخت به داخل غزه هم نامعقول است. لیبرمن هفته گذشته درپی موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با طرح آتش‌بس با مقاومت در نوار غزه، از سمت خود استعفا کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حجت
۱۰:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود
انشاءالله زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
ازجایی که اصلا فکران رانکرده ایدعذاب خداوند برسرتان فرودامده متتظرعذابهای بدترازاین باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
چه شود اگه همین فلسطینی ها نابودتون کنن - خیلی خار میشید - یادتونه یه زمانی با سنگ میجنگیدن؟ الان راکت و موشک و پهباد و ... دارن.
آخرین اخبار