سرپرست جدید جمعیت هلال احمر فارس منصوب شدمدیرعامل بوشهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر فارس انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در مراسمی حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر فارس منصوب شد.

باقری معاون امور بین الملل و سرپرست حوزه ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به پهناوری استان فارس اظهار کرد: این استان در نقش آفرینی امور امدادی داخل و خدمات بشردوستانه و کمک ها برای آمادگی در صحنه های اجتماعی و امدادرسانی تاثیر ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: فیض الله جعفری مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر فارس ۴ سال و اندی سکان دار این جمعیت بود و تلاش های زیادی کرد و از این به بعد  درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر فارس این سکان را برعهده می گیرند و از تجربیات او در این استان استفاده می شود.

باقری با اشاره به اینکه حسین درویشی در استان های مختلفی مدیریت کرده اند و خود  نیز امدادگر بوده اند، اظهار امیدواری کرد: درویشی در ادامه راه هماهنگی لازم را در داخل استان با نهادها و دستگاه های مختلف و هم با مدیران داخلی جمعیت هلال احمر خواهند داشت.

معاون امور بین الملل و سرپرست حوزه ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ظرفیت های استان فارس همچون نیروی انسانی، محیط جغرافیایی استان و تجاربی که در طول سال های گذشته اتفاق افتاده توانمندی های ویژه ای را بوجود آورده است که می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: امور مربوط به داوطلبان از اموری است که در ۴ سال آینده فدراسیون بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ به آن توجه ویژه ای دارد.

باقری با اشاره به نقش رهبری که داوطلبان خواهند داشت، تصریح کرد: توجه به این موضوع مهم است و هدف فدراسیون بین المللی این است که جمعیت ها در آن فعالیت کنند.

معاون امور بین الملل و سرپرست حوزه ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد: داوطلبان بیشتری جذب شده و فعالیت کنند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: جوانان جذب شده به هلال احمر آموزش های لازم را فرا گرفته و در خدمت جمعیت هلال احمر قرار گیرند.

باقری افزود: تاب آوری در جوامع شهری یکی از اهداف فدراسیون است که نگاه ویژه فدراسیون بین المللی به این موضوع منعطف شده و بر اساس مطالعاتی که وجود دارد جوامع باید تاب آور باشند.

معاون امور بین الملل و سرپرست حوزه ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: امور مربوط به زنان و نقش زنان در فعالیت هایی که مد نظر فدراسیون است باید  به آن توجه شود.

وی اضافه کرد: تنها امداد و نجات نیست که می تواند در هلال احمر نقش ایفا کند بلکه جذب جوانان ، نوجوانان، داوطلبان می تواند ما را بیش از این چیزی که هستیم توانمندتر کند.

باقری اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از ظرفیت داوطلبان، جوانان، امدادگران و متخصصان بیشتری استفاده کنیم تا حرکت بهتری را به سمت تعالی و رشد داشته باشیم.

معاون امور بین الملل و سرپرست حوزه ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باید در جهت تغییر تلاش کنیم چرا که دنیا در حال تغییر است حتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به جهت دانش، توانمندی و تجربیاتی که دارد، یکی از فعالان و نقش آفرینان است که در حوزه بین المللی در فضای تغییراتی که ایجاد می شود نقش تاثیرگذاری دارد.

وی از مدیران هلال احمر درخواست کرد: در این نقش آفرینی سهیم باشند تا از ظرفیت واقعی هلال در همه زمینه ها استفاده شود و این زمانی اتفاق می افتد که برنامه داشته باشیم و برای اجرای برنامه ها نیاز به آموزش است.

پیش از این فیض الله جعفری مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس بود.
انتهای پیام/چ

معرفی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود نگهبان
۱۴:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
دقت نظر ، کوچک نفسی ، درایت و تلاش بی وقفه مهندس جعفری در طول خدمت صادقانه و دلسوزانه خود در هلال احمر فارس جدا قابل تقدیر است.. حاج آقا جعفری از افراد شاخص و کم نظیر بوده که زندگی خود را وقف خدمت به مردم نمود . ایشان مستحق مسولیت های بالاتری است.