جاده‌‌ای زیبا و رویایی در ایران +فیلم

ویدئویی زیبا از طبیعت شگفت انگیز پاییزی جاده‌ی اسالم به خلخال را در این خبر مشاهده می‌کنید.

پاییز جاده‌‌ای زیبا و رویایی در ایران+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل پاییز با همه زیبایی‌های طبیعی و خدادادی خود که به همراه دارد، یکی از زیباترین فصل‌های سال به شمار می‌رود. بسیاری از افراد برای دیدن این زیبایی‌ها دل به کوه و جاده و جنگل می‌سپارند.

در کشور ما نیز فصل پاییز به عنوان پادشاه فصل‌های سال به شمار می‌آید و تماشای تصاویری زیبا از طبیعت زیبای پاییزی و طبیعت گردی، یکی از کارهای مورد علاقه افراد در این فصل محسوب می‌شود. لذت قدم زدن بر روی برگ‌های خشک و تغییر رنگ برگ درختان و باران پاییزی حال و هوایی وصف ناپذیر و دلنشین دارد که تنها با طبیعت گردی در پاییز به دست می‌آید.

در همه جای کشور نقاط مختلف زیبا و دیدنی برای تماشای مناظر لذت بخش و فرح بخش فصل پاییز وجود دارد و مردم می‌توانند با یک برنامه ریزی از حضور در این مناطق لذت ببرند و پایان هفته و یا تعطیلات کوتاه را در نقاط مختلف طبیعت پاییزی سپری کنند.

در این خبر تصاویری زیبا از پاییز در جاده اسالم به خلخال مشاهده می‌کنید که تنها بخشی از زیبایی‌های فصل پادشاه فصل‌ها را برای دوستداران طبیعت پاییزی به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پاییز ، زیباترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
واقعا جاده خوبیه من خودم خلخالی ام اگه خواستین بیاین فقط با دقت از جاذبه هاش استفاده کنین