مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

تامین۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه گل گل/بارش‌های اخیر به معنای رشد ذخیره‌های آبی استان نیست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: ۴۰ درصد آب شرب مردم شهر ایلام از چشمه گل گل تامین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، افشین مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در روزهای بارانی، رودخانه‌ها بخش زیادی گل و لای را وارد سرچشمه گل گل می‌کنند که به کدرورت آن می‌انجامد.

وی تصریح کرد: چشمه گل گل در روزهای بارانی کدر می‌شود که برای سلامتی و بهداشت از پمپاژ آن خودداری می‌کنیم.

وی با بیان این که آب نزدیک به ۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه گل گل تامین می‌شود، افزود: در پی مکاتبات و کسب اعتبارهای لازم برای بهبود سرچشمه آب گل گل هستیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام به وضعیت آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: فراوانی آب در فصل زمستان سبب شکستگی و گرفتگی شبکه آبرسانی استان شده است.

وی افزود: گرفتن مجوز از شهرداری ایلام برای برطرف کردن شکستگی‌ لوله‌های سطح شهر سرعت خدمت رسانی شرکت آب و فاضلاب را پایین آورده است.

مظاهری بیان داشت: شهروندان با شماره گیری کد ۱۲۲ می‌توانند شکستگی‌ لوله‌های خانگی و شهری را گزارش دهند و شاهد خدمات مورد نیاز باشند.

وی ادامه داد: به علت کمی اکیپ‌های رفع  گرفتگی و شکستگی شبکه‌ آب و فاضلاب، توان رسیدگی هم‌زمان به چند گزارش را نداریم و شاید دیرتر در محل واقع حضور یابیم.

مظاهری با بیان این که سد آب ایلام سرریز کرده، گفت: بارش‌های انبوه اخیر به معنای رشد ذخیره‌های آبی استان نیست چرا که ذخیره سازی نیاز به ظرفیت بالای پمپاژ و ایجاد ایستگاه‌های جدید دارد که هزینه بردار است.

وی ادامه داد: شهروندان باید همچنان در مصرف آب صرف جویی کنند و فریب فراوانی باران را نخورند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: سال اخیر در شهر ایلام، مصرف آب روزانه هر خانوار کاهش یافته اما با توجه به رشد روز افزون جمعیت، مصرف روزانه آن افزایش داشته است.

انتهای پیام/ب

تامین۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه گل گل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.