اسفندیاری فر:کار بسیار سختی داریم/دوستداران واقعی کشتی، ما را تنها نگذارند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت:برای تکرار موفقیت‌های گذشته کار بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از بازگشت دوباره محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان وی هنوز به صورت رسمی کادر فنی خود را معرفی نکرده است اما بنا اعلام کرده رسول جزینی و ایرج اسفندیاری ‌فر یاران همیشگی او حتما به عنوان مربی در تیم ملی خواهند بود و علاوه بر این 2، از چند مربی دیگر نیز استفاده خواهد کرد.

بر همین اساس ایرج اسفندیاری فر با تائید این خبر گفت:به هر صورت محمد بنا که همیشه لطف داشته و ما نیز برای خدمت به کشتی هر زمانی نیاز بوده با افتخار به خط شدیم.

وی درباره وضعیت کشتی فرنگی اظهار داشت:کار بسیار سختی را پیش رو داریم ،مخصوصاَ در بازی های المپیک 2020 چرا که از 10 وزن رقابت های جهانی فقط مسابقات 6 وزن در این رویداد بزرگ برگزار می شود و به طور حتم بسیاری از قهرمانان برای آنکه در المپیک کشتی بگیرند مجبور به تغییر وزن هستند که همین موضوع شرایط را بیش از اندازه برای کسب مدال سخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد:امسال در رقابت های جهانی یازدهم شدیم به همین منظور تمام تلاش کادر فنی در این مدت باقی مانده تا بازی های المپیک توکیو همین است که تیمی را مهیای حضور در این رقابت ها کند که بتواند از حیثیت و اعتبار کشتی ایران دفاع کند،کاری که مسلماً سخت خواهد بود اما غیر ممکن نیست.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد:به زودی نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران آغاز خواهد و با برنامه ریزی که داریم به سوی موفقیت گام بر خواهیم داشت که امیدوارم در این راه همه دوستداران واقعی کشتی ما را تنها نگذارند.


بیشتر بخوانید:

مشتاقی:تلفنی موافقتم را با بازگشت محمد بنا اعلام کردم/امیدوارم کشتی در المپیک بدرخشد

حمید بنی تمیم رئیس فدراسیون کشتی می شود؟


انتهای پیام/

صحبت های مربی تیم ملی درباره کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار