اعتیاد به تلفن همراه و حواس پرتی که نتیجه سرگرم شدن طولانی مدت با آن است، معضل جدی برخی از جوامع امروزی به شمار می‌رود.

خیابانی عجیب برای عبور معتادان به گوشی تلفن همراه+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعتیاد به تلفن همراه و حواس پرتی که نتیجه سرگرم شدن طولانی مدت با آن است، معضل جدی برخی از جوامع امروزی به شمار می‌رود.

بسیاری از افراد در مشاغل و حرفه‌های مختلف بیش از سایرین با تلفن همراه خود سر و کار دارند و گاهی مجبور هستند که بیشترین زمان خود را در طول شبانه روز با گوشی تلفن همراهشان سر کنند.

برخی دیگر نیز به دلیل بیکاری و نداشتن برنامه ریزی درست و مناسب برای زندگی خود، مدت قابل توجهی از ساعات بیداری خود را با سرگرم شدن در تلفن همراه و برنامه‌های جانبی آن می‌گذرانند و این دسته هم به نوعی معتاد به تلفن همراه و سرک کشیدن مداوم و مستمر در برنامه‌های آن شده‌اند.

گاهی عده‌ای از افراد ساعت‌های طولانی را با تلفن همراه خود سرگرم شده و از مابقی کارهای ضروری زندگی غافل می‌شوند و حتی مشاهده شده است که در بعضی مواقع تعدادی از افراد به دلیل اینکه دائم در صفحه گوشی نگاه می‌کنند با خودروهای خیابان و موانع پیاده روها تصادف کرده و آسیب دیده‌اند.

در کشور چین به دلیل بالا بودن آمار آسیب دیدگی افراد در نتیجه نگاه مستمر در گوشی تلفن همراه شخصی خود، خیابانی با علائم و نشانه‌های خاص هشدار دهنده را ویژه این اشخاص طراحی و بهره‌برداری کرده‌اند.  تصویری از این خیابان عجیب را در ادامه مشاهده کنید.

خیابانی عجیب برای عبور معتادان به گوشی تلفن همراه+ عکس

انتهای پیام/ 

برچسب ها: اعتیاد ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار