مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

سیب‌زمینی و پیاز به دلیل فصلی‌بودن تغییر قیمت داشتند

قاسمی فرزاد با بیان اینکه قیمت ماکارونی، چای و رب بدون تغییر بوده است، گفت:سیب زمینی و پیاز به دلیل فصلی بودن تغییر قیمت داشتند.

سیب‌زمینی و پیاز به دلیل فصلی‌بودن تغییر قیمت داشتندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تهران ، با اشاره به ارائه گزارش قیمت کالاها در بازار اظهار کرد: پیشنهاداتی در خصوص قیمت نان و مرغ در ستاد تنظیم بازار استان ارائه شده اما هنوز در ستاد تنظیم بازار کشور به تصویب نرسیده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به کاهش قیمت گوشت گوسفند در بازار افزود: قیمت گوشت گوسفند به دلیل افزایش قاچاق این محصول در مرزها با افزایش ۴ درصدی روبرو بود که توانستیم آن را کنترل کنیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: شهرستان ورامین به دلیل  پرورش گوشت گوسفند باید قیمت ها را براساس قیمت های تصویب شده تنظیم بازار استان گوشت ارائه دهد.

وی با بیان اینکه گوشت مرغ با افزایش ۱۲درصدی مواجه بود، اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار حدود ۱۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت تخم مرغ نیز ۲۴درصد افزایش داشته است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: لبنیات ۳۰درصد، حبوبات ۱۰ درصد و خرما ۲۵درصد در بازار افزایش قیمت داشته است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: قیمت ماکارونی ، چای و رب بدون تغییر بوده و سیب زمینی و پیاز نیز به دلیل فصلی بودن تغییرات قیمت داشته است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در ادامه بیان کرد: میوه و مرکبات و همچنین لاستیک تغییر چندانی نداشته و گوجه فرنگی تنها محصولی است که به صورت بحرانی در آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار