شلیک موفق ٣ فروند موشک کروز از شناور در رزمایش ولایت دریایی ۹۷

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۷ گفت: در دومین روز از رزمایش ٣ فروند موشک کروز از شناور و پرتابگر‌های ساحلی با موفقیت شلیک شد.

شلیک موفق ٣ فروند موشک کروز از شناور و پرتابگر‌های ساحلی در رزمایش ولایت دریایی ۹۷به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امیر دریادار حمزه علی کاویانی سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۷ گفت: در دومین روز از رزمایش ٣ فروند موشک کروز از شناور و پرتابگر‌های ساحلی با موفقیت شلیک شد.

وی افزود: ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناوچه موشک انداز تبرزین، با شلیک دو فروند موشک کروز قادر و قدیر، اهداف دریایی مورد نظر را منهدم کردند.

 سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۷ گفت: افزون بر این دو شناور، سامانه موشکی ساحل به دریا نیز با پرتاب یک فروند موشک قادر، هدف خود را در دریا مورد اصابت قرار داد.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی افزود: موشک‌های قادر با برد ٢٥٠ و قدیر با برد ٣٠٠ کیلومتر، قابلیت شلیک از روی شناور‌های سطحی، سامانه‌های ساحلی و هواگرد را دارند.

مرحله نمایش قدرت رزمایش ولایت ٩٧ به مدت سه روز در بخش بزرگی از سواحل جنوبی کشورمان در منطقه مکران از شرق تنگه هرمز و سواحل دریای عمان تا مدار ١٠ درجه در شمال اقیانوس هند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ب

شلیک موفق موشک در رزمایش دریایی ولایت ٩٧ 

برچسب ها: ارتش ، نیروی دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام بهترین گزینه درحال حاضر خروج بیدرنگ ایران از برجام است