میرحسینی: رقم قرارداد‌های بانوان ملی پوش در لیگ برتر تکواندو نصف مردان است

ملی پوش تکواندو گفت: رقم قرارداد‌ها در لیگ برتر به شرایط تیم و ورزشکار بستگی دارد، اما مبلغ دریافتی بانوان ملی پوش نصف رقم قرارداد مردان است.

میر حسینی: رقم قرارداد های بانوان ملی پوش در لیگ برتر نصف مبلغ مردان استملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو تیم لوازم خانگی کن در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث قراردادهای لیگ بانوان بیان کرد: قرارداد ها به شرایط تیم و ورزشکار بستگی دارد و اگر تکواندوکاری در مسابقات جهانی و آسیایی حضور داشته  و همچنین مدال آوری کرده باشد بیشترین مبلغ قرار داد را که 20 میلیون تومان است دریافت می کند که این مبلغ در برخی تیم ها که بودجه ای ندارند کمتر هم می شود و در پایان لیگ باتوجه به شرایط مبارزات و جایگاه تیم، پاداش یا جریمه نیز به مبلغ قراردادها تعلق می گیرد که در مجموع رقم قراردادی بانوان در مقایسه با مردان بسیار کمتر است و نصف رقمی است که آقایان با تیم های لیگ قرارداد می بندند.

او درباره حضورش در تیم ملی بانوان عنوان کرد: مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود که من به دلیل مدال آوری در رقابت‌های بین المللی از حضور در این مرحله معاف هستم و باید در مرحله دوم انتخابی که انتهای آذر ماه برگزار می‌شود با حریفانم رقابت کنم.

میرحسینی ادامه داد: تمام هدفم پیروزی در مسابقات انتخابی است تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم و در ۵ ماه اردویی که برای تیم به منظور  شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می شود حضور داشته باشم و در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرم.

او افزود: در گذشته هم در رقابت‌های جهانی شرکت کردم و تجربه حضور در این مسابقات را دارم. رقابت های قهرمانی جهان از سطح بالایی برخوردار است و کسب مدال در این مسابقات کار بسیار دشواری است، اما امیدوارم بتوانم با تمرینات زیاد از مدال آوران تیم ملی تکواندو بانوان در قهرمانی جهان باشم.

تکواندوکار تیم کن درباره لیگ برتر امسال تکواندو عنوان کرد: شرایط لیگ برتر تکواندو نسبت به هفته‌های ابتدایی بهتر شده است با پیگیری‌هایی که مهرو کمرانی انجام داد کلاه‌های سنسور دار وارد رقابت‌ها شد و کیفیت‌های مبارزات افزایش پیدا کرد و ضرباتی که تاکنون روی کلاه‌ها امتیاز نداشت از وقتی که کلاه‌های الکتریکی وارد شد ثبت می‌شود و از این نظر شرایط بهتر شده است.

او در ادامه درباره بحث داوری لیگ برتر گفت: بار‌ها شده است که به خاطر اشتباهات داوری امتیاز را از دست دادم، اما این اتفاق روی من اثر ندارد و تمام تمرکزم روی مبارزه ام برابر حریف گذاشتم. داوری لیگ برتر با رقابت‌های جهانی فرق دارد چرا که خطا‌هایی که در مسابقات بین المللی اخطار دارد داوران در لیگ لحاظ نمی‌کنند و این یکی از مشکلات اصلی داوری‌های این دوره است.

ملی پوش تکواندو عنوان کرد: در حال حاضر تیم کن در صدر جدول قرار دارد و رقابت اصلی ما با تیم بنیاد گیلان است و امیدوارم که مانند لیگ های قبلی بتوانیم باز هم قهرمان شویم و صدر جدول را از آن خود کنیم.


بیشتر بخوانید: 

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

سقوط آزاد تکواندو در گرند پری امارات/ چهار وزن المپیکی فقط با یک برنز!


انتهای پیام/

اظهارات ملیکا میر حسینی درباره لیگ برتر و تیم ملی تکواندو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار