گشایش نمایشگاه مادر، کودک و سیسمونی نوزاد در اردبیل

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان نمایشگاه مادر، کودک، نوزاد و سیسمونی نوزاد در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان نمایشگاه مادر، کودک، نوزاد و سیسمونی نوزاد در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

جوادی، مدیر عامل اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل در این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی تولیدات کودکان و نوزادان برپا شده است که در این نمایشگاه سیسمونی نوزاد با تخفیفات ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا نهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 برای بازدید از این نمایشگاه حضور یابند.

جوادی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات جدید، آموزش ها و اطلاعات جالبی در مورد فرزندان قبل از تولد و خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی به مادران ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف نیز در این زمینه اولویت اساسی است که می‌توان به غربالگری رایگان بینایی سنجی، روش‌های کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک، تست رایگان هوش، روش‌های استعداد یابی کودکان و کارگاه های تربیتی نوزاد و کودک اشاره کرد که باید مورد توجه مسئولان مربوطه واقع شود.

انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه در اردبیل

برچسب ها: نمایشگاه ، غربالگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار