نماینده IPC: هدفمان تقویت ظرفیت‌های سازمانی در کمیته‌های ملی پارالمپیک است

فیلیپه رودریگرز گفت: هدفمان تقویت و ارتقا ظرفیت‌های سازمانی در کمیته‌های ملی پارالمپیک کشور‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کلاس هاس آموزشی ظرفیت سازی سازمانی کمیته‌های ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان NPC هشت کشور از روز دوشنبه آغاز شده است که مراسم افتتاحیه این دوره با حضور معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فیلیپه رودریگرز نماینده IPC بیان کرد: از سال ۲۰۱۵ حمایت‌های مالی از برنامه‌های کمیته بین المللی پارالمپیک آغاز کرده است و تمام هدف ما حمایت از برنامه‌های ورزش پارالمپیک است.

او ادامه داد: برنامه توسعه ورزش پارالمپیک از سال ۲۰۱۷ آغاز شده و تا ۲۰۲۴ ادامه دارد و این برنامه‌ها از ۳ جز اصلی تشکیل شده که شامل تقویت ظرفیت‌های سازمانی در کمیته‌های ملی پارالمپیک کشورها، فراهم کردن دوره‌های تخصصی ورزش برای NPC و فراهم کردن تجهیزات و ساختار‌های ورزشی برای ورزشکاران است.

رودریگرز افزود: هدف اصلی ما در این دوره تقویت ظرفیت‌های سازمانی در کمیته‌ها است و به همین منظور سعی کردیم جلسات آموزشی را برگزار کنیم و کمیته ملی پارالمپیک ایران به دلیل موفقیت‌های مختلفش باعث شد که به عنوان میزبان انتخاب شود و تا اینجای کار از برنامه‌های اجرا شده راضی هستیم.

ایران در ورزش پارالمپیک تاریخ موفقی دارد

الیسا وت عبدل نور دیگر نماینده IPC در این دوره بیان کرد: ایران در ورزش پارالمپیک تاریخ موفقی دارد و به همین دلیل یک کشور نمونه به سایر NPC‌ها معرفی شده است.

او ادامه داد: برنامه‌ای که در این زمینه اجرا می‌شود جدید است و قصد داریم به کشور‌های مختلف برای رشد ورزش پارالمپیکی کمک کنیم.

این دوره‌های آموزشی تا روز جمعه ۹ آذر ماه به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک کشورمان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: صمیمی: ورزش، سکویی برای توانمند سازی معلولین است/ به دنبال میزبانی مسابقات بین المللی در وزنه برداری هستیم

شهنازی: یک رکورد جدید در تاریخ پاراآسیایی به جا گذاشته شد/ کمیته بین المللی المپیک درباره قانون بازنشسته‌ها توجیه شد

رضایی: مستقل شدن کمیته ملی پارالمپیک امروز نمودش دیده می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار