برگزاری جلسه هم اندیشی ناظرین سازمان نظام مهندسی در یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد گفت: ناظرین با تغییرات جدید مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان در ارتباط با لوله کشی گاز و استاندارد‌های مربوط به آن را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد گفت: به دلیل تقاضا زیاد برای لوله کشی گاز ساختمان در فصل زمستان جلسه هم اندیشی با حضور بیش از ۱۰۰ ناظر عضو سازمان نظام مهندسی برگزار شد.

سالاری افزود: در این جلسه ناظرین با تغییرات جدید مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان در ارتباط با لوله کشی گاز و استاندارد‌های مربوط به آن  را فرا گرفتند.

وی امر ساختمان سازی را یک موضوع حرفه‌ای دانست و گفت: نقش ساختمان در آرامش و امنیت مردم نقش موثری دارد به همین دلیل کار ساختمان سازی از سوی مجریان و افراد دارای پروانه اشتغال صورت می‌گیرد.

 رئیس سازمان نظام مهندسی استان گفت:کارگروهی به انتخاب حاضران زیر نظر نایب رئیس دوم سازمان تشکیل شد تا پیشنهاد‌های جلسه را پیگیری و گزارش خود را در نشست‌های بعدی ارائه نماید.

در این جلسه هم اندیشی ناظرین سازمان نظام مهندسی تجربه سال‌های گذشته و مشکلات بین ناظرین و مجریان لوله‌های گاز بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/ی

جلسه هم اندیشی ناظرین سازمان نظام مهندسی در یزد برگزاری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.