یک سازنده لگو موفق شده، پیانویی را طراحی کند که به طور کامل قابل نواختن است.

پیانوی لگویی که کار می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست است که بلوک‌های اسباب‌بازی یا همان لگو محبوبیت بسیار بالایی در میان کودکان دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان اشیای زیادی ساخت اما به تازگی مشخص شده که این لگوها در میان افراد بزرگسال هم محبوبیت زیادی دارد. چندی پیش یک گروه موفق شده بود که با استفاده از این لگوها یک بوگاتی شیرون را بسازد که قابل رانندگی است و به تازگی یک کاربر فضای مجازی که با نام SleepyCow شناخته می‌شود و نام واقعی او دانی چن، از قطعات لگو استفاده کرده و یک پیانو ساخته که می‌توان با آن آهنگ‌های زیادی را نواخت.

این ساز موسیقی با استفاده از 2 هزار و 798 قطعه لگو ساخته شده و دارای 25 کلاویه است که هر ضربه به آن‌ها نت خاصی را به صدا درمی‌آورد. علاوه بر این، پیانوی لگویی ساخته شده با لگو دارای سیم، دمپر (خفه کننده صدا) و سه پدال است. این پیانو می‌تواند در فیلم‌هایی که با لگو ساخته می‌شود مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی این پیانو با یک پوشش بسیار زیبا کامل شده و روی کلاویه‌های این پیانو دری در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد کارهای چوبی روی این پیانو مستقیم از کارگاه Steinway آمده باشند. جزئیات این پیانوی لگویی آنقدر بالا است که طراح آن برای این پیانو دری را در نظر گرفته است که به صورت کامل یا نیمه باز می‌شود و جلوی پیانو یک چهارپایه گذاشته شده است تا به طور کامل حس جلوی پیانو بودن به کسی که با آن بازی می‌کند، منتقل شود.

طراحی این پیانوی لگویی در ایده‌های لگو (Lego Ideas) ثبت شده است. این پلتفرم جایی است که طراحان لگو طرح‌های خود را در آن ثبت می‌کنند تا بتوانند به صورت مالی یا طرفداری پشتیبانی پیدا کنند. در ادامه می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که طرز کار این پیانو را نشان می‌دهد و آهنگی در زمینه آن پخش می‌شود که با همین پیانو نواخته شده است.


بیشتر بخوانید: بوگاتی شیرون قابل رانندگی با استفاده از لگو ساخته شد +فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.