پرسپولیسی‌ها درصدد جذب مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد

باشگاه پرسپولیس تهران درصدد است تا محمد حسین مرادمند، مدافع ۲۵ ساله تیم فوتبال پدیده مشهد را جذب کند.

پرسپولیسی ها در صدد جذب مدافع پدیدهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به دلیل محرومیت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از جذب بازیکن در ۲ پنچره نقل و انتقالاتی محروم بود، درصدد است تا در نیم فصل لیگ هجدهم بازیکنان زیادی را جذب کند و در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی بتواند عملکرد خوبی داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها تاکنون ۵ بازیکن (سعید کریمی - مهدی شیری - سروش رفیعی - مهدی شریفی - مهدی ترابی) جذب کردند و تلاش می‌کنند تا ۳ بازیکن دیگر را هم در پست‌های دروازه بان - مدافع و هافبک تدافعی به خدمت بگیرند.

بر همین اساس، شنیده می‌شود مسئولان پرسپولیس درصدد جذب محمد حسین مرادمند، مدافع ۲۵ ساله تیم فوتبال پدیده مشهد هستند تا او را به جمع مدافعان تیمشان اضافه کنند تا در ادامه لیگ مشکلی در این پست نداشته باشند. مرادمند که سابقه بازی برای تیم سپاهان اصفهان را دارد، در لیگ هجدهم و در ۱۲ بازی ابتدایی برای مشهدی‌ها ۶ بازی انجام داده و در ۲ بازی مقابل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان کارت زرد گرفته است.

پدیده مشهد در لیگ هجدهم با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول قرار دارد و در لیگ برتر تنها ۵ گل دریافت کرده که پس از پرسپولیس تهران، بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

گفتنی است، در تیم پرسپولیس هم سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده، ۲ دفاع وسط سرخپوشان پایتخت هستند و باید دید با حضور مرادمند، این خط دفاعی چه تغییری خواهد کرد. پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ با ماشین سازی تبریز و پدیده با سپاهان دیدار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پروین:به مجلس رفتم تا موضوع لغو حبس ابد اکبریان را پیگیری کنم

نورالهی منتظر رأی هواداران پرسپولیس در سایت کنفدراسیون آسیا

اعتراض جدی باشگاه پرسپولیس به رئیس فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

پرسپولیس یک مدافع وسط جذب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار