در المپیاد نخبگان

فرازبام دهدشت مقام سوم المپیاد نخبگان هندبال کشور را کسب کرد

تیم فرازبام خائیز مقام سوم رقابت‌های المپیاد نخبگان هندبال کشور را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، تیم هندبال فرازبام خائیز که به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در المپیاد نخبگان هندبال کشور شرکت کرده بود به سکوی سوم این رقابت‌ها دست یافت.

تیم فرازبام خائیز در دور مقدماتی المپیاد نخبگان هندبال کشور،حریفان خود را با اقتدار شکست داده و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها نشان داده بود.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در المپیاد نخبگان هندبال کشور، در دور گروهی با تیم‌های لرستان،اردبیل و قزوین همگروه بود و هر سه دیدار را با پیروزی پرگل پشت سر گذاشت، در مرحله یک شانزدهم نهایی تیم منتخب قم را هم شکست داده و به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کرد.

فرازبام خائیز که در مرحله یک هشتم نهایی، با تیم‌های چهارمحال بختیاری،بوشهر و خراسان رضوی همگروه شده بود، باز هم افتخار آفرید و با شکست همه حریفان با اقتدار به عنوان سرگروه به جمع چهار تیم پایانی المپیاد راه یافت.

تیم دهدشتی برای رسیدن به فینال می‌بایست تیم منتخب فارس را از پیش رو بردارد اما این دیدار را واگذار کرد و برای کسب مقام سومی به دیدار تیم بوشهر رفت که در این دیدار با یک بازی کاملا برتر توانست تیم بوشهر را با نتیجه 18 بر 7 شکست دهد و به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

 المپیاد نخبگان هندبال کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

 انتهای پیام/غ

کسب رتبه سوم المپیاد نخبگان هند بال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.