معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان از فروش بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام در استان خبر داد.

حاجی ابراهیمی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   گفت: برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس، با استقبال مردم استان گلستان همراه بود که بیش از ۲ برابر، نسبت به سال گذشته بوده است که ۲ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان صنایع دستی و سوغات به فروش رسیده است.

وی ادامه داد: طی ۴ روز مدت برگزاری نمایشگاه در گرگان، از این میزان، ۹۱۲ میلیون تومان انواع صنایع دستی و ۶۸۰ میلیون تومان سوغات از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه بین المللی خریداری شد.

حاجی ابراهیمی افزود: همچنین طی ۴ روز مدت برگزاری نمایشگاه در گنبدکاووس، ۱۱۰ میلیون تومان انواع صنایع دستی وبیش از ۴۰۰ میلیون تومان سوغات از غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه خریداری شد.

جشنواره اقوام از ۲۹ آبان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گرگان آغاز شد و ۲ آذرماه به کار خود در این شهرستان پایان داد و همچنین، از ۴ آذرماه در گنبدکاووس، شروع به کار کرد و تا ۷ آذر به پایان رسید.

انتهای پیام/م
 

بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان صنایع دستی در جشنواره اقوام به فروش رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.