دومین روز همایش کتابداران غرب کشور در مهاباد درحال برگزاری است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: روز دوم ششمین همایش کتابداران غرب کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و با سخنرانی وآشنایی با روش‌های حدید کتابداری، ادامه یافت.

مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد  در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: کتابداران در این همایش دو روزه با جدیدترین شیوه‌های جذب و علاقمند کردن مردم با فرهنگ کتابخوانی به شیو‌های تئوری و عملی از جمله قصه گویی و نقاشی آشنا می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این همایش را آموزش روش‌های نوین کتابداری، تعامل کتابداران با همدیگر، اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و مشکلات، اموزش وارتقای سطح فرهنگ کتابداران عنوان کرد وافزود: در این همایش کتابداران، مربیان و مسئول انجمن‌های حامی کتابداران غرب کشور از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی کرمانشاه از جمله مهاباد، بانه سقز سردشت ربط، پاوه و بوکان حضور دارتد.

حق نژاد مسئول برگزاری همایش با اشاره به اینکه همایش کتابداران غرب هرساله در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود افزود: امسال به دلیل انتخاب مهاباد به عنوان خلاقتترین شهر کتاب در کشور این همایش به میزبانی شهرستان مهاباد برگزارشد.

پخش فیلم از کتابخانه‌های روستایی هرشهرستان شرکت کننده ونحوه عالیت کودکان در کتابخانه ها، سخنرانی به شیوه سوال وجواب اجرای موسیقی محلی و تاتر توسط گودکان عضو کتابخانه روستای لج از برنامه‌های روز دوم همایش کتابداران غرب کشور بود.
این همایش امروز پایان می‌یابد.

در پایان مراسم به کتابداران وفعالین در حوزه کتاب لوح تقدیر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری همایش کتابداران غرب کشور در مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.