مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

تردد بیش از ۷۸۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بازرگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد بیش از ۷۸۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بازرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در  بازدید  معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محور‌های مواصلاتی شمال آذربایجان غربی و پایانه مرزی بازرگان گفت: روکش آسفالت و خط کشی محور خوی - ایوغلی به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۳۰ هزار میلیون ریال آماده افتتاح است که با نصب علایم و ایمن سازی بزودی به بهره برداری خواهدرسید.

ارسلان شکری ادامه داد: بر طبق آمار روزانه ۳۷۰۰ نفر مسافر، ۷۸۳ دستگاه کامیون و ۲۵ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد می‌کنند.

وی با اشاره به پروژه‌های تکمیلی پایانه مرزی بازرگان افزود: مبلغ قرارداد پروژه‌های تکمیلی این پایانه ۱۵۷ میلیارد ریال است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عمده کار‌های در حال انجام در پایانه مرزی بازرگان را اجرای بتن ریزی کف پارکینگ‌های ورودی مسافری، اجرای دیوار سنگی، عملیات ابنیه و بتن مسلح، اجرای گاردریل و اجرای پیاده رو محوطه عنوان کرد.

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای و هیات همراه در پایان از قسمت‌های مختلف پایانه مرزی بازرگان بازدید و از نزدیک در جریان امور مربوط به این پایانه قرار گرفت.
 
انتهای پیام/م

 

 بیش از ۷۸۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بازرگان تردد می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.