کاظمی قهرمان مسابقات تکواندو ارتش‌های جهان شد

محمد کاظمی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی مسابقات ارتش‌های جهان بایستد و نشان طلا را از آن خود کند.

کاظمی قهرمان مسابقات تکواندو ارتش‌های جهان شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ در ۸ وزن و دو گروه مردان و زنان از روز گذشته (پنجشنبه- ۸ آذرماه) به میزبانی ریودوژانیرو برزیل آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد کاظمی نماینده وزن دومی کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «کارلوس رودریگوئز» از اکوادور رفت و ۲۰ بر صفر به برتری رسید؛ در ادامه موفق شد «باراک الراشدی» از کویت را ۲۰ بر صفر شکست دهد، سپس رو در روی «الکسی رودنیک» از روسیه قرار گرفت و ۱۷ و بر ۶ به برتری رسیت تا به فینال راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم در فینال با «یوشوای لیانگ» چینی مبارزه کرد و ۳۱ بر ۲۶ پیروز شد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

گفتنی است هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.


بیشتر بخوانید: تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

سقوط آزاد تکواندو در گرند پری امارات/ چهار وزن المپیکی فقط با یک برنز!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار