جهانبخش غایب بزرگ برایتون برابر هادرسفیلد

گران قیمت‌ترین بازیکن تیم فوتبال برایتون نمی‌تواند این تیم را مقابل هادرسفیلد همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش هافبک ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار دارد، فردا شب (شنبه) مهمان تیم هادرسفیلد خواهد بود، اما خبر بد برای هواداران آبی‌وسفیدپوشان برایتون این است که آن‌ها در این بازی هم ستاره ایرانی خود را در اختیار نخواهند داشت.

جهانبخش که در جریان شکست ۲ بر یک برایتون مقابل کاردیف‌سیتی (۱۹ آبان) و تساوی یک - یک این تیم مقابل لسترسیتی (سوم آذر) به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نتوانسته بود تیمش را همراهی کند، برابر هادرسفیلد هم به میدان نخواهد رفت و حتی گفته می‌شود او بازی روز سه شنبه برایتون مقابل کریستال پالاس و برنلی (۱۷ آذر) را هم از دست خواهد داد.

اما کریس هیوتن، سرمربی برایتون با اعلام این که علیرضا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم برابر هادرسفیلد نیست، ابراز امیدواری کرد او به بازی برابر برنلی برسد.

او قبل از بازی با هادرسفیلد گفت: "در حال حاضر او با تیم تمرین نمی‌کند. ما امیدواریم که او در هفته آینده تمرین کند بنابراین برای دو بازی آینده در دسترس نخواهد بود.

"بازی با برنلی مدنظر ما است. من مطمئن نیستم که آیا او به اندازه کافی تمرین کرده یا و احتمالا این سه بازی را از دست خواهد داد. "

گفتنی است، برایتون و هادرسفیلد از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (شنبه) به مصاف هم واهند رفت.

یاران جهانبخش با ۱۵ امتیاز از سیزده بازی در رتبه ۱۲ و هادرسفیلد نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارند.


بیشتر بخوانید: تاتنهام - چلسی، پیروزی تنها راه ماندن در کورس/ اتلتیکو مادرید - بارسلونا، روخی در پی گرفتن صدر از کاتالان‌ها

جهانبخش به دلیل مصدومیت دیدار برابر لسترسیتی را از دست داد

پیروزی پرگل رئال و یونایتد در شب شکست عجیب سیتی/حذف رونالدو هم یوونتوس را متوقف نکرد


انتهای پیام/

جهانبخش همچنان حاشیه نشین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار