حمایت انگلیس از موضع آمریکا در قبال برنامه موشکی ایران

پس از آنکه وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای آزمایش موشکی جدید، ایران را به «نقض» قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متهم کرد وزیر خارجه انگلیس نیز گفت لندن از برنامه موشکی ایران نگران است.

حمایت انگلیس از موضع آمریکا در قبال برنامه موشکی ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پس از آنکه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای آزمایش موشکی جدید توسط ایران، جمهوری اسلامی را به «نقض» قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد متهم کرد، «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس هم با انتشار توییتی موضعی مشابه گرفت و گفت: لندن از برنامه موشکی ایران نگران است.

وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «عمیقا از شلیک آزمایش یک موشک بالستیک میان‌برد توسط ایران، نگران هستم. این اقدام تحریک‌آمیز، تهدیدآمیز و ناهمخوان با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است.»

هانت افزود: «حمایت ما از برجام به هیچ وجه از نگرانی ما در مورد برنامه موشکی ثبات‌زدای ایران و از قاطعیت ما در مورد اینکه این برنامه باید متوقف شود، نمی‌کاهد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
سعید
۱۰:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
کاش وزارت خارجه با احضار و یا از طریق سخنگویه این وزارت خانه خطوط قزمز جدیدی برای اورپا و انگلیس ترسیم می کرد تا متوجه باشند بعد از خروج امریکا از برجام ،سناریوی پلیس بد و پلیس خوب کار ساز نیست
آخرین اخبار