۲ خبر از دنیای کشتی:

تایتان مرکوری با کشتی گیران نامدار به دنبال مسابقه با تیم منتخب جهان/پنج باشگاه آلمانی در آستانه محرومیت

باشگاه تایتان مرکوری آمریکا با جذب جذب کایل اسنایدر، کایل داک و دیوید تیلور به دنبال برگزاری مسابقه با تیم کشتی منتخب جهان است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تایتان مرکوری آمریکا که در چند سال گذشته در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان به یک عنوان قهرمانی و سه نایب قهرمانی دست یافته است قصد دارد در ماه فوریه 2019 (بهمن 97) یک مسابقه با تیم منتخب جهان در "madison square garden" شهر نیویورک برگزار کند.

بر این اساس 8 هزار دلار جایزه کشتی گیر برنده و 4 هزار دلار نیز جایزه کشتی گیر بازنده این مسابقات خواهد بود و تاکنون از 5 کشتی گیر داغستانی برای حضور در این مسابقات دعوت شده است.

باشگاه تایتان مرکوری نیز از کایل داک، دیوید تیلور و کایل اسنایدر قهرمانان نامدار آمریکایی در ترکیب خود برای حضور در این مسابقات استفاده خواهد کرد.

5 باشگاه آلمانی با در آستانه محرومیت

پنج باشگاه کشتی آلمان پس از جدا شدن از بوندس لیگا (لیگ کشتی آلمان) مسابقات مستقلی را با عنوان "DLR" را راه اندازی کردند که در آن کشتی گیران روس نیز به میدان رفتند.

پس از این ماجرا فدراسیون کشتی آلمان و اتحادیه جهانی کشتی با غیر قانونی خواند این مسابقات تهدید به محرومیت این باشگاه ها از مسابقات و همچنین درنظر گرفتن جریمه برای کشتی گیران آن کرده اند.

طبق قوانین، برگزاری لیگ کشتی و حضور کشتی گیران خارجی منوط به موافقت فدراسیون ملی مربوطه و اتحادیه جهانی کشتی می باشد.


بیشتر بخوانید:

آمریکایی‌ها به دنبال میزبانی کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۹

ردِ پای مشکلات سیاسی در کشتی آمریکا و روسیه


انتهای پیام/

خبر های مهم از دنیای کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار