استراحت یک ماه و نیمه ساحلی بازان با صلاحدید کادرفنی

اردوی سه روزه تیم ملی فوتبال ساحلی در مرکز ملی فوتبال روز گذشته به پایان رسید.

استراحت یک ماه و نیمه ساحلی بازان با صلاحدید کادرفنیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که از روز چهارشنبه (هفتم آذر) با حضور پانزده بازیکن آغاز شده بود، درنهایت روز گذشته به پایان رسید.

در این اردو مهدی شیرمحمدی -ملی پوش کشورمان به دلیل زدن قیچی برگردان و فرود روی دست خود، دچار شکستگی از ناحیه ساعد دست چپ شد که با تشخیص کادرپزشکی تیم ملی دیروز زیر تیغ عمل جراحی رفت.

لازم به ذکر است، باتوجه به اینکه ساحلی بازان کشورمان از ابتدای سال تا مهرماه سال جاری درگیر مسابقات لیگ و اردو‌های تیم ملی بودند و پس از آن نیز در اردو‌های آماده سازی و پیرو آن در مسابقات جام بین قاره‌ای حضور داشتند، به همین دلیل باصلاحدید کادرفنی تیم ملی حدود شش هفته به استراحت خواهند پرداخت.

بازیکنان تیم ملی در این مدت در شهر‌های خود مشغول انجام تمرینات بدن سازی مشخص شده خواهند بود و با برنامه ریزی کادرفنی، گزارشات تصویری خود را برای مربیان ارسال خواهند کرد.

پس از ریکاوری ملی پوشان، اردوی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی جهت آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی) ۲۰۱۹ پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به رده دوم جهان

ساحلی بازان ایرانی به دنبال کسب رتبه اول جهانی



انتهای پیام/

پایان اردوی ساحلی بازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار