دندانپزشکی که مخترع و تولید‌کننده پشمک شد!

ماجرای جالب و شنیدنی اختراع پشمک توسط یک دندانپزشک را در این خبر دنبال کنید.

دندانپزشکی که مخترع و تولید‌کننده پشمک شد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای اختراع و تولید برخی از کالاها و اقلام پر طرفدار آنقدر جالب و عجیب است که گاهی انسان فکر می‌کند که با داستان‌های تخیلی و ساختگی سر و کار دارد.

رسیدن به اهداف کوچک و بزرگی که برای خودمان در زندگی ترسیم می‌کنیم و همه تلاش و کوشش مان را برای تحقق و رسیدن به آن اهداف به کار می‌گیریم و گاهی از نرسیدن به هدف سر خورده و ناراحت می‌شویم. اما  همه ماجرای زندگی انسان در تلاش برای رسیدن به یک هدف خلاصه نمی‌شود و در برخی از مواقع در میانه راه دنبال کردن یک هدف، چراغ موفقیت و پیروزی در طرفی دیگر روشن می‌شود و ما را به سوی خود فرا می‌خواند.

در یک اتفاقی جالب و شاید به ظاهر ساده فردی که در حال ساختنوعی دستگاه سانتریفوژ  بود، موفق شد قند را تبدیل به رشته هایی نرم کند که تبدیل به تجارتی پرسود برای او شد و هم اکنون با نام پشمک در جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در سال 1897 دندانپزشکی به نام ویلیام موریسون، هنگامی که مشغول آزمایش و ثبت اختراع دیگری بود، به صورت کاملا اتفاقی به ترکیب جدیدی دست پیدا کرد که هیچگاه فکر نمیکرد تا این حد برای عده قابل توجهی خوشایند باشد.

دندانپزشکی که مخترع و تولید‌کننده پشمک شد!

انتهای پیام/

برچسب ها: پشمک ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار